חודש המודעות הישראלי לסרטן שד 2025
המלצות חדשות לגילוי מוקדם
בסוף ספטמבר 2023 יצאנו כמידי שנה בקמפיין לחודש המודעות לסרטן השד, אך אירועי
7 באוקטובר שינו הכול, וברור היה לנו שאוקטובר כבר לא יהיה ורוד. לכן הקדמנו והשקנו את חודש המודעות הישראלי כבר ב-1 בספטמבר, בציון היותנו "אחת מתשע".
במקביל, הקמנו ועדה מדעית מייעצת – צוות מוביל של מומחיות ומומחים בתחומי האבחון, הגילוי המוקדם, שימור הפריון והרפואה המשלימה – שבתחילת השנה התכנס לחדד את המסרים החשובים ביותר לנשים בישראל.
כעת, עם פתיחת חודש המודעות, אנו גאות להציג את ההמלצות החדשות של עמותת אחת מתשע בנושא גילוי מוקדם, ובראשן העובדה שהערכת סיכון היא השלב הראשון בתהליך יצירת שגרת בדיקות מותאמת אישית לכל אישה, הפרכת המיתוס הרווח לגבי יעילות בדיקת המישוש, והדגשה שממוגרפיה היא הכלי המרכזי לאבחון מוקדם. לפרטים נוספים ומילוי שאלון הערכת סיכון, שפותח על ידי אסותא, היכנסו לקישור
לצד מסר רפואי חשוב זה, נביא לכן גם שלל פעילויות, מפגשים ותכנים ייחודיים, כולם נועדו להעלות את המודעות לחשיבות האבחון המוקדם ומציל חיים של סרטן השד.
המסרים החדשים כבר הדהדו בתקשורת. לקריאה, היכנסו לקישור
השקת ערכת בריאות TO GO – השנה הרחבנו את המענים לארגונים בתחום העלאת המודעות והשקנו ערכת בריאות דיגיטלית. כלי עבודה קל ופשוט להטמעה עבור מנהלות משאבי אנוש. נשמח להגיע גם לארגון שלכם. לפרטים – היכנסו לקישור
אמנה להצלת חיים – על האמנות שלנו שמעתם? מיזם VIP לחברות גדולות ומובילות שחותמות איתנו על התחייבות להעלאת מודעות בקרב העובדים. ארגונים כמו הסתדרות העובדים, סלקום וקבוצת שטראוס כבר חתמו ועוד רבים וטובים. האמנה אינה כרוכה בתשלום ואם אתם משתייכים לארגון של מאות או אלפי עובדים, מוזמנים לחבר אותן עם מנהלת משאבי האנוש. לפרטים
גם בחודש המודעות 2025 מצטרפים אלינו מותגים מובילים להעלאת מודעות ולגיוס תרומה לעמותה. תודה לכם על ההירתמות!
רשת Laline, הרשת הבינלאומית, לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף איתנו פעולה, בכל חודש מודעות ב-16 השנים האחרונות, משיקה מסכת שפתיים – LIP MASK – מסכה עשירה ומזינה במיוחד המכילה שמן חוחובה, חמאת שיאה ושמן קוקוס, בתוספת ויטמינים E ו- C המעניקים הגנה מפני אנטי אוקסידנטים. מסיכת השפתיים תורמת לשיפור הגמישות והרכות, לשפתיים חלקות ונעימות. מחיר: 79.90 ₪ . 50% מהרווחים ייתרמו לעמותה. המוצר יימכר בחנויות ובאתר החל מה- 15.9 ועד ה- 31.10.
חברת תבליני מימון חוברת אלינו זו השנה השלישית להגברת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. בעקבות פעילות שהתקיימה בעבר, לקוחה ועובדת החברה ביצעו בדיקה בזכות המסר על גבי המוצר "לכי להיבדק" ובעקבותיה אובחנו עם סרטן השד. הגילוי המוקדם הביא להחלמתן באופן מלא.
במהלך חודש ספטמבר, תשווק החברה חמישה מוצרים מובילים במהדורה מיוחדת עם פקק ורוד ועליו הכיתוב " לכי להיבדק". ברקוד סריק על גבי המוצר יפנה לדף מידע באתר המותג
כחלק משיתוף הפעולה, החברה תתרום 1 ₪ מכל מוצר עם פקק ורוד שיימכר לעמותה לטובת קידום הפעילות המבורכת.
מותג נעלי האופנה והנוחות Naot (טבע נאות) מצטרף אלינו השנה. שיתוף הפעולה נולד כחלק ממחויבות החברה לתרומה לקהילה, ומתוך רצון להפנות זרקור לנושא חברתי משמעותי. דגם 'אביבית' בצבע ורוד – אחד הדגמים האייקוניים והאהובים של המותג, המיוצר בישראל – נבחר להוביל את המהלך בזכות צבעו המסמל את המאבק בסרטן השד ובשל מעמדו כבחירה טבעית ונוחה בקרב קהל מגוון לאורך השנים. כחלק משיתוף הפעולה,NAOT תתרום מהכנסות ממכירת הדגם לעמותת אחת מתשע.
קפה עלית שמה לעצמה למטרה חברתית לסייע בצמצום תחושת הבדידות באמצעות חיבור אנשים על כוס קפה. בשיתוף פעולה ייחודי מושקת מהדורה מוגבלת של מארז קפה מסוג 09 בצבע ורוד בולט, השם דגש על תכנית לצידך של העמותה ובעזרת קוד QR מזמין נשים שמתמודדות עם סרטן השד ליצור קשר עם העמותה ולהצטרך לתכנית "לצידך". במסגרת התוכנית מתנדבות שהחלימו ועברו הכשרה, מלוות מתמודדות עם סרטן שד. שיתוף הפעולה יתקיים בין 11.9-31.10 ובמהלכו, נשים שיצטרפו לתכנית יקבלו מארז קפסולות עלית מתנה. לפרטים לחצו כאן.
מותג השוקולד המוביל 'פסק זמן' מבית שטראוס-עלית, חוזר לשיתוף פעולה זו השנה השלישית, עם המהדורה המיוחדת להעלאת המודעות לבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד, תחת השם קחי פסקזמן.
על האריזה הייחודית ברקוד סריק שמוביל לדף מידע באתר העמותה. כבכל שנה, גם השנה, יועברו חלק מהכנסות המהדורה לתמיכה בעמותה. החטיפים יימכרו בנקודות מכירה שונות החל בספטמבר-אוקטובר, או עד גמר המלאי.
זו השנה השישית שחברת כתר משיקה את מהדורת הכיסאות האייקוניים בצבע ורוד. המהדורה המוגבלת תוצע למכירה ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר (היא צריכה להעביר קישור). גם השנה, יוצבו עמדות מידע שכוללות רול אפ עם המסר "שבי רגע. הרגע הזה יכול להציל את חייך" במאות מיקומים ברחבי הארץ: בבתי עסק, רשויות מקומיות וחברות מובילות במשק. לכל כיסא יצורף קוד QR שיפנה לדף מידע באתר כתר.





