פעילות חודש המודעות הישראלי- ספטמבר 2024
בשבעה באוקטובר, אוקטובר הוורוד, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, נצבע לכולנו בשחור, וכנראה לא יחזור להיות ורוד יותר.
כדי להזכיר לכולם את חשיבות הגילוי המוקדם, המציל חיים, החלטנו להשיק ב- 1.9 את חודש המודעות הישראלי לסרטן השד.
בבסיס הקמפיין שלנו השנה עומד גרף "פאי" (שנראה כמו ציצי) ומציג פלח רחב, ופלח מצומצם.
הפלח הרחב מסמן את מה שאת כנראה זוכרת (על מה רבתם לפני שש שנים),
הפלח המצומצם מסמן את מה שאת כנראה לא (לקבוע תור לרופא.ה).
הכותרת, שהיא גם ההנעה לפעולה קוראת לכולנו לא להיכנס לסטציצטיקה אלא לאתר החדש שלנו, שם אפשר למצוא כל מה שצריך לדעת על גילוי מוקדם.
מוזמנות.ים לקחת חלק ולשתף 💗
שיתופי פעולה
LENOR - לקראת חודש המודעות הישראלי לסרטן השד, משיקים Lenor יחד עם סופר-פארם ואיתנו שיתוף פעולה מיוחד. במסגרת שיתוף הפעולה יושקו, במהדורה מוגבלת, כדוריות כביסה בצבע ורוד, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקות.
בנוסף, על כל רכישה של אחד ממוצרי Lenor, תתרום Lenor 5 ₪ לעמותת אחת מתשע. את הכדוריות החדשות ניתן להשיג החל מ-28 באוגוסט בסניפים ובסופר-פארם אונליין.
ROLLING WITH YOU - רשת ג'פניקה חברה אלינו השנה לרגל חודש המודעות הישראלי בכדי להעלות מודעות ולסייע בגיוס תרומה לעמותה. הרשת השיקה מהדורה מוגבלת של רול סושי ורוד, מחומרים טבעיים בלבד, אותו ניתן יהיה להזמין במסעדות ברחבי הארץ, באתר ובאפליקציית ג'פניקה.
JAPINKROLL קיים גם בגרסה צמחונית. 10% ממכירות הרול יועברו בתרומה לעמותה. להזמנות - https://tabitisrael.co.il/tabit-order?orgName=japanika&step=enter