סדנאות בריאות השד

סרטן השד הינו הסרטן השכיח ביותר בישראל בקרב נשים. גילוי מוקדם של המחלה מביא לשיעורי החלמה של 90%. חוסר מודעות, חרדות ופחדים מונעים מנשים לבצע בדיקות לאבחון מוקדם.

עמותת אחת מתשע יזמה והקימה מערך סדנאות ארצי במטרה לשנות את דפוסי ההתנהגות של נשים בהקשר לבריאות שלהן: ללמד אותן להכיר את גופן, להיות מודעות לשינויים החלים בשד ולעודד אותן לקחת אחריות על בריאות השד.
בנוסף, מציעה העמותה מפגשים יחודיים: סיפור ההתמודדות שלי.

סדנת בריאות השד

הסדנאות מועברות בארגונים, עסקים, מקומות עבודה ובחוגי בית.

משך הסדנה הנו שעתיים, והיא בנויה משני חלקים:

החלק הראשון משלב מידע ודיון ועוסק בהתייחסות הרגשית של האישה לגופה. בחלק זה מתאפשר לדון בפחדים, בחששות, באמונות ובמיתוסים של כל אחת ואחת, מועבר מידע אודות גורמי הסיכון של המחלה, אורח החיים הרצוי והבדיקות שיש לערוך. בדרך זו אנו מעודדות את הנשים לקחת אחריות לגופן, להקנות לעצמן הרגלים של צרכנות בריאותית אסרטיבית ולאמץ את ה'אני מאמין': "את המומחית הטובה ביותר לגופך – קחי את בריאותך בידייך".

החלק השני הוא מעשי: הנשים לומדות להכיר את מבנה השד וכן להיות מודעות לשינויים המתרחשים בו. ההיכרות עם מבנה השד נעשית בעזרת מודלים של שדיים מסיליקון, בהם מוטמנים "מעין גושים" ועליהן יכולות הנשים להתנסות.

בסיום הסדנה כל משתתפת מקבלת את חוברת הדרכה לבריאות השד של אחת מתשע, הכוללת את סיכום הסדנה ואינפורמציה חיונית.

הסדנאות מיועדות לנשים מגיל 25 ומעלה, וניתן לקיימן בכל הארץ ובכל מקום בו קיימים ריכוזי נשים. מספר המשתתפות המקסימלי בסדנה הוא 25 נשים, מתוך כוונה ליצור אווירה אינטימית ופתוחה בין המשתתפות ולשפר את יעילות הסדנה.

  • סרטון סדנת בריאות השד – דוגמאות מתוך פעילות הסדנה
  • מדבריה של אחת המשתתפות בסדנה: "השד לא נורא כל כך – תמורת שעתיים מזמנך את רוכשת כלים שימושיים שילוו אותך לכל חייך. בנוסף לחוויה המיוחדת והמרגשת של הסדנה עצמה, נפלא לרכוש תחושת אחריות לבריאותי ולגופי". 

סיפור ההתמודדות שלי

מפגש מרתק עם מתנדבת של העמותה, המספרת את סיפור ההתמודדות שלה עם המחלה, רגעי המשבר לצד רגעי הניצחון וההצלחה מפי "מישהי שהייתה שם".

הצגת הסיפור האישי יוצרת הזדהות בקרב נשים, שמטרתה להניע אותן לפעולה החשובה – קביעת תור לבדיקה שיכולה להציל חיים.

המפגש, שאורכו כשעה, מיועד לנשים וגברים (עד 200 משתתפים).

  • לסרטון במסגרת סיפורי ההתמודדות שלי.

מדברים בגילוי

בתים בכל רחבי הארץ מארחים מפגשים אינטימיים, חשובים ומרגשים עם מתנדבות עמותת אחת מתשע. המתנדבות משתפות בסיפורן האופטימי על גילוי מוקדם, מציאת כוחות חדשים וצמיחה מתוך משבר. לפרטים נוספים על מדברים בגילוי

גילוי מוקדם מציל חיים!

למידע נוסף והרשמה לסדנאות וההרצאות: סמנכ"לית שיווק, פיתוח עסקי וגילוי מוקדם- רון רוזנבלום וינקלר טל' 03-6021717 שלוחה 5.

לטופס הזמנת סדנה

Share

סדנאות בריאות השד

דילוג לתוכן