אירועי חודש המודעות לסרטן השד – 2022

סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים. עם זאת, חשוב שתדעי שסיכויי ההחלמה של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם מגיעים ל-92%!
עמותת אחת מתשע מקדמת בחודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד מגוון פעילויות ואירועים כדי להעלות את המודעות לחשיבות האבחון המוקדם.
אנו קוראות לך –  לכי להיבדק! לפרטים ולקביעת תור לכירורג שד 

קמפיין חודש המודעות לסרטן השד

קמפיין חודש המודעות לסרטן השד 2022הקמת קבוצה ורודה? הכנו בשבילך מסרים שאותם תוכלי לשתף עם היקרות לך. פרטים בעמוד הקמפיין

 

קמפיין טיקטוק

קמפיין טיקטוק לרגל חודש המודעות לסרטן השד 2022השנה החלטנו לפעול גם בזירה החדשה והצעירה יחסית -בטיק טוק. נועה רוזין יזמה סדרת סרטונים תחת הכותרת ״את קובעת״. טיק טוק ישראל התגייסו למשימה, צוותי הצילום וההפקה עבדו בהתנדבות, וכמוהם גם הנשים שהופיעו בסרטונים – נועה רוזין, נלי תגר, מיה דגן (כוכבת הטיקטוק), ריוואה רסלאן מ'האח הגדול', אסתי סוקולובסקי וירדן הראל, נשים שלהן מספר רב של עוקבות. המוטיב המרכזי של הקמפיין הוא שהיות שאת בין כה קובעת כמעט הכל (מה יאכלו, מה ילבשו) קבעי גם תור לבדיקה.

אירועים

מיצב בכיכר הבימה בתל אביב

הפסל הוורוד בכיכר הבימה - לרגל חודש המודעות לסרטן השד 2022

צילום: ליאור צור, דוברות איכילוב

בכיכר הבימה בתל-אביב מוצב החל מה- 6 באוקטובר ולמשך כל  אוקטובר "הפסל הורוד" שהינו מיצב של שני כדורי ענק ורודים בקוטר של 2.5 מטר עשויים פיברגלס וקלקר מוקצף. היוזמה היא של בית חולים איכילוב בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן ועמותת "אחת מתשע". הייעוץ הרפואי המקצועי למיצב ניתן על ידי ד"ר מריאן חטיב, מנהלת מרכז השד בבית החולים איכילוב. המיצב נועד לעודד נשים לשים לב לתסמינים של סרטן השד ומציג תמרורי אזהרה חשודים אותם ניתן לגלות בבדיקה עצמית. יש לציין שרוב השינויים המתגלים בשד אינם מצביעים על הימצאות גידול סרטני, אך בכל מקרה של הופעת סימן אחד או יותר, חשוב לפנות לבירור רפואי ולהקפיד על שגרת בדיקות קבועה.

חולמות בוורוד – תערוכת אופנה בקניון רמת אביב

חולמות בוורוד - 2022 תערוכה בקניון עופר ברמת אביבב-19 באוקטובר נפתחה בקניון עופר רמת אביב תערוכת אופנה חברתית תחת השם: "חולמות בורוד" ותוצג לקהל הרחב עד ה- 31 באוקטובר. התערוכה תציג 12 שמלות ורודות באמצעות צילומים מרהיבים של נשים מפורסמות שהחלימו מסרטן. מטרת התערוכה היא העלאת מודעות לחשיבות האבחון המוקדם של המחלה וגיוס תרומות לעמותה.

אירוע התרמה בחוף נעורים

בהמשך להצלחת האירוע שהתקיים בחופית בשנה שעברה, נתראה באירוע התרמה שיתקיים ב- 28 באוקטובר במנאו, החוף החדש בנעורים. בתכנית: מגוון דוכנים, הרצאות, מוסיקה טובה והפתעה מרגשת. האירוע מתקיים בהשראת סיפורה האישי של מאי עמרני וביוזמתה. לפרטים נוספים והתנדבות באירוע ניתן לפנות למאי בטלפון: 054-4839891.

שיתופי פעולה עם חברות וארגונים

LALINE (ללין)

מסכת פנים של לליןרשת Laline, הרשת הבינלאומית, לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, מצטרפת אלינו השנה בפעם ה-13! ומשיקה, לרגל חודש המודעות, מסכת GLOW לפנים- רעננה, זוהרת, מוארת. מסכת בד מועשרת בלחות, מעניקה לפנים שילוב מפנק של מרכיבים חיוניים כגון ויטמין E , פרו-ויטמין B5, אלוורה ומינרלים מים המלח. מכיל קמומיל ותמצית תה ירוק המרגיעים את העור ומותירים אותו עם מראה חיוני וזוהר. על גבי האריזה, לראשונה יצורף קוד QR המפנה לדף מידע וקביעת תור לבדיקת שד ו-50% מהרווחים יועברו בתרומה לעמותה. לרכישה באתר.

קרליין

מעמד של קרליין - בואי נצבע את העתיד בוורוד יחד. גילוי מוקדם מציל חייםקרליין יוצאת במבצע להעצמה נשית, שכל ההכנסות קודש לעמותת אחת מתשע. במהלך הפעילות יוצבו 300 סטנדים בקופות הקוסמטיקה בכל סניפי סופרפארם בארץ. כל סטנד מכיל, מגוון שפתונים ולקים בקשת גווני הוורוד. על גבי הסטנד יש עלונים אינפורמטיביים של העמותה, כמו גם QRC לסריקה לקבל כל האינפורמציה לו את זקוקה.
המהלך ילווה בפעילות בערוצים המסחריים של קרליין ועמותת אחת מתשע מועד הפעילות 1-31/10.

 

תבליני מימון 

תבליני מיימוןתבליני מימון הינה חברת התבלינים המובילה בישראל. החברה יזמה איתנו שיתוף פעולה, במסגרתו במהלך חודש אוקטובר יוחלף המכסה הצהוב האייקוני במכסה ורוד, שהוא צבע המאבק בסרטן השד במוצרים הנמכרים ביותר: פפריקה מתוקה ופלפל שחור.
במטרה לעודד בדיקה לגילוי מוקדם, על המכסה הוורוד יודפס הכיתוב "לכי להיבדק" ותווית המוצר עודכנה כך שיופיע עליה ברקוד סריק למידע וקביעת תור. בנוסף, החברה תתרום 1 ש”ח מכל מוצר עם פקק ורוד שיימכר, לעמותה לטובת קידום פעילותה המבורכת.
תבליני מימון מקבוצת מימון, הינה חברה בבעלות משפחתית אשר 45% מעובדיה ו- 50% ממנהליה הינן נשים.

סטרונגפול 

סטרונגפול - קולקציה ורודה לרגל חודש המודעות לסרטן השדסטרונגפול מותג לבגדי אקטיב פאשן ולייף סטייל יצאו בקולקציה ורודה וייחודית לכבוד חודש המודעות שכוללת סט ספורטיבי ומגוון אקססוריז שבמהלך כל חודש אוקטובר רווחיה ילכו לתרומה לעמותה. את המוצרים ניתן לרכוש באתר המותג

רשת ארומה ישראל

אלפחורס ורודים בארומה וכוסות ממותגות עם הכיתוב לכי להיבדקזו השנה השביעית שארומה אספרסו בר לוקחת חלק בהעלאת המודעות לסרטן השד.
השנה, עוגיית האלפחורס של ארומה ״תלבש״ ורוד, ועל כוסות הקפה יודבקו מדבקות ורודות עם ברקוד ייעודי לסריקה- המפנה ישירות לקביעת תור לבדיקה.
בנוסף, עובדי ועובדות הסניפים יענדו סיכות ורודות, ישודר סרטון של העמותה במסכים וגלויות עם מידע יופצו בסניפי הרשת.

 

כתר – כסא ורוד

כסא כתר - מהדורה מיוחדת לחודש המודעות לסרטן השד צילום: ינאי יחיאל

זו השנה השלישית שכתר מציעה את המהדורה הורודה והמיוחדת של כסא הפלסטיק המוכר. לכל כסא מצורפת התזכורת ללכת להיבדק, תחת הקריאה "שבי רגע. הרגע הזה עשוי להציל את חייך", עם QR קוד המפנה לעמוד מידע וזימון תור לבדיקה. הכסאות הורודים של כתר יוצבו במאות נקודות ברחבי הארץ, כחלק משיתוף פעולה עם רשויות מקומיות רבות וחברות מסחריות שבחרו להציבו במטרה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק.
הכיסאות נמכרים ברשת חנויות כתר בפריסה ארצית ובאתר כתר.

 

קניוני עופר

צמיד של אתי קובו - שיתוף פעולה עם קניוני עופר לרגל חודש המודעות לסרטן השדקבוצת קניוני עופר יוצאת אף היא בפעילות חברתית ב-17 קניוני עופר, למען גיוס תרומות לעמותת אחת מתשע. במסגרת הפעילות שתתקיים החל מה-20 באוקטובר, יושקו צמידים אופנתיים בעיצובה של אתי קובו ובמחיר סמלי של 19 ש"ח בלבד.
כל ההכנסות תרומה לעמותת אחת מתשע. עקבו אחר דף הפייסבוק של הקבוצה להודעת ההשקה. הרכישה דרך האפליקציה של קניוני עופר.

גולדה

פחזנית ורודה של גולדה לרגל חודש המודעות לסרטן השד 2022מותג הקינוחים של הרשת PINK GOLDA, ובשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" פועלים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.
זו השנה השנייה שרשת גולדה מצטרפת אלינו ומשיקה מהדורת פחזניות מיוחדת "פחזנית אחת מתשע", הכוללת 9 פחזניות שרק אחת מהן תהיה בצבע ורוד, המזוהה עם עמותת "אחת מתשע" ועם חודש המודעות לסרטן השד, במטרה לחזק את המסר של העמותה ובכך לסייע בהעלאת
המודעות לחשיבות בדיקה מוקדמת.
10% מסך המכירות של "פחזנית אחת מתשע" תתרם לעמותת אחת מתשע על ידי רשת גולדה. "פחזנית אחת מתשע" במהדורה מוגבלת תהיה זמינה למכירה החל מה- 20 באוקטובר בכל סניפי רשת גולדה בפריסה ארצית וכן באפליקציית המשלוחים של גולדה.

 

#את בסדר

קולקציית חולצות #את בסדר#אתבסדר בקולקציית חולצות וגלויות מיוחדת בשיתוף פעולה ראשון איתנו.
החולצות נוצרו מתוך רצון להעלות מודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת ועל מנת לעשות ריקליימינג לאיבר שנושא עמו כל כך הרבה מטען חברתי, תרבותי, אישי, נשי ומיני.
10% מהרווחים קודש לעמותה.
את הקולקציה ניתן לראות בעמוד האינסטגרם atbeseder@
כל המצולמות מתמודדות או מחלימות מסרטן השד.


חברת LIME

קורקינטים של ליים עם סרט ורוד

במסגרת שיתוף הפעולה בין Lime לעמותת ׳אחת מתשע׳, יתלו מאות סרטים ורודים וכרטיסי מידע על הקורקינטים והאופניים השיתופיים של Lime. מטרת שיתוף הפעולה היא לעורר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם, ועידוד תרומה לעמותה.
כרטיסי המידע שמטרתם עידוד רוכבות להיבדק, יקשרו לכל קורקינט בסרט ורוד ויכללו קוד QR אותו רוכבות ורוכבים יוכלו לסרוק ולתרום לעמותת ׳אחת מתשע׳. בדף הנחיתה, לצד האפשרות לתרום, ימתין לרוכבות ולרוכבים קוד הטבה לרכיבה ראשונה של 15 דק׳.
קוד ההטבה יהיה תקף למשך שבועיים בין התאריכים: 18-31 באוקטובר.

 

קולקציית פינק פוני של ראלף לוריין

חולצת האוקספורד מקולקציית PINK PONY.חברת פולו ראלף לורן, מקבוצת פקטורי 54, מצטרפת אלינו, זו השנה השלישית, עם קולקציית PINK PONY לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. זאת כחלק מהמהלך הפילנתרופי העולמי של חברת פולו ראלף לורן לצמצום הפערים בטיפול במחלת הסרטן, וממשימתו להוביל את המאבק למציאת תרופה וסיוע להבטחת גישה לטיפול איכותי זמין לכולן, בשלב מוקדם שניתן לטיפול.
קולקציית PINK PONY תושק במהלך חודש אוקטובר ותימכר בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ובאתר האינטרנט של קבוצת פקטורי 54. 100% מההכנסות ממכירת חולצת האוקספורד (בתמונה) ייתרמו, ובנוסף יתרמו 25% מההכנסות ממכירת יתר קולקציית PINK PONY.

Share

אירועי חודש המודעות לסרטן השד – 2022

דילוג לתוכן