up
אחת מתשע | כל מה שנוגע לסרטן השד, נוגע לנו.

אין מוצרים בעגלה

LifeHack

האקתון להעלאת מודעות במקומות עבודה לגילוי המוקדם של סרטן שד

25.12.25, תל אביב

 

עמותת אחת מתשע

 

להרשמה

  • LifeHack

LifeHack

מה אם מקום העבודה שלך היה מציל לך את החיים?

סרטן שד הוא המחלה הקשה השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל, עם יותר מ-5,400 מאובחנות חדשות מדי שנה. אחת מכל 8 נשים עלולה לחלות במהלך חייה (כן, הסטטיסטיקה כבר לא של אחת מתשע). עם זאת, גילוי מוקדם מעלה את סיכויי ההחלמה ליותר מ 90%!

הגשת מועמדות להאקתון פתוחה בפני יזמים.ות, יוצרי ויוצרות תוכן, אנשי ונשות מקצוע בכל התחומים וכל מי שהנושא קרוב לליבה וליבו.

  • האתגר

האתגר

האתגר כיצד נוכל לפתח כלים ושירותים להעלאת מודעות במקומות עבודה לשם קידום מודעות לאבחון מוקדם של סרטן השד?

האתגר נועד לעודד פיתוח פתרונות טכנולוגיים או יצירתיים שיסייעו למחלקות משאבי אנוש בארגונים להעלות מודעות לאבחון מוקדם בקרב עובדות, עובדים ובנות משפחתם – בדרכים רגישות, אפקטיביות ומניעות לפעולה.

הפתרונות עשויים לכלול כלים כגון תזכורות מותאמות, שאלונים או תוכן אינטראקטיבי; או שירותים פנים-ארגוניים כמו ערכות הסברה, יוזמות קהילתיות ומודלים לשיתוף פעולה עם העמותה.

שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה

אודות המסלול

שילוב אלמנטים להעלאת המודעות לגילוי מוקדם המציל חיים - במוצרים טכנולוגיים קיימים. במסלול זה יתחרו צוותים אורגניים שיגיעו יחד מהארגונים המשתתפים.

למי מיועד המסלול?

המסלול מיועד לעובדי חברות טכנולוגיה המעוניינים להשתתף בהאקתון כצוות מטעם החברה

מוצרים ושירותים למחלקות רווחה ומשאבי אנוש בארגונים

אודות המסלול

פיתוח כלים פיזיים וטכנולוגיים שיאפשרו למנהלי רווחה ומשאבי אנוש בארגונים גדולים להעלות מודעות לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן השד בקרב עובדות החברה ונשות העובדים.

למי מיועד המסלול?

מסלול זה מתאים למועמדים מכל תחומי העיסוק או עובדי חברות מכל ענפי המשק המעוניינים להציע רעיון -בין אם מטעם עצמם או מטעם מקום העבודה

חדשנות פתוחה והפקות תוכן

אודות המסלול

מתן מרחב לרעיונות יצירתיים ובלתי צפויים ובניית שותפויות עם יוצרי ויוצרות תוכן.
עבור מסלול זה - ניתן להגיש מועמדות כיחיד או כצוות. במידת הצורך יגובשו צוותים סביב רעיונות נבחרים.

למי מיועד המסלול?

מסלול זה פתוח ליזמים, אנשי קריאייטיב, יוצרי תוכן עצמאים, אנשים שהנושא קרוב אליהם אישית וכל מי שירצה להציע רעיון יצירתי

על התהליך

סיכמנו לכם את כלל התאריכים החשובים בתהליך, כל הדרך לגמר!

על התהליך - האקתון אחת מתשע

הגשת מועמדות

עדכון על סטטוס הקבלה

בניית צוותי פרויקט

מפגש הכנה וירטואלי

יום ההאקתון

  • מה יהיו הקריטריונים להערכת הפרויקטים?

מה יהיו הקריטריונים להערכת הפרויקטים?

 

  • אימפקט (30%) - עד כמה הפיתוח המוצע משפיע על העלאת מודעות ומניע לפעולה
  • ישימות מעשית (30%) - האם בר קיימא לאורך זמן
  • ישימות עסקית (30%) - האם ישנה מסגרת תקציבית מתאימה ומאפשרת ליישום
  • יצירתיות וחדשנות (10%) - רמת החדשנות והייחודיות של הפתרון

שאלות ותשובות

לא בהכרח! ההאקתון פתוח למועמדים מכל תחומי העיסוק. בעוד שמסלול 1 מתאים במיוחד לעובדי חברות טכנולוגיה, מסלולים 2 ו-3 מזמינים נשות ואנשי קריאייטיב, יצירת תוכן, משאבי אנוש, יזמות וכל מי שמעוניין להציע פתרון יצירתי לקידום המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.

במסלול 1 (המסלול הטכנולוגי) יתחרו צוותים אורגניים שיגיעו יחד מהארגונים המועמדים. ליתר המסלולים ניתן להגיש מועמדות כיחיד או כצוות.

בהחלט. ועדת הבחירה שלנו תוכל לבחור רעיון מועדף מבין רעיונות מועמדים של אותו מועמד/ת.

ניתן להגיש רעיונות מפותחים חלקית, ובלבד שתהליך ההאקתון יוקדש להמשך פיתוח שלהם.

מסלול 1 מתאים לעובדי חברות טכנולוגיה המעוניינים להגיע עם קולגות, ולהציע פתרון להעלאת מודעות, דרך המוצר הקיים שמפתחת החברה. 

מסלול 2 מתאים לכלל תחומי העיסוק או לעובדי חברות המעוניינים להציע רעיון (פיזי או טכנולוגי) שיאפשר למנהלי רווחה/משאבי אנוש להעלות מודעות לחשיבות האבחון המוקדם בקרב עובדות ועובדים. 

מסלול 3 - מתאים לנשות ואנשי קריאייטיב, יזמות, יצירת תוכן עצמאית, ולכל מי שיש לו רעיון יצירתי לקידום המודעות. 

ההשתתפות היא חינמית, למועמדים שייבחרו על ידי ועדת בחירת הפרויקטים

ההאקתון יתקיים ב-25 בדצמבר, בתל אביב. 

התוצרים הצפויים בכל מסלול:

מסלול 1: 4 דקות פיץ׳, הכולל התייחסות לתוכנית עסקית, הדגמה טכנולוגית (דמו/מוק-אפ), תיאור האינטגרציה עם המוצר הקיים ומודל שיתוף פעולה עם ״אחת מתשע״.

מסלול 2: 4 דקות פיץ׳, הכולל התייחסות לתוכנית עסקית, אב טיפוס של המוצר/שירות, מחירון ותוכנית הפצה ומחקר שוק מקדים.

מסלול 3: 4 דקות פיץ׳, הכולל התייחסות לתוכנית עסקית, סיכום תוכן מוצע או הדגמה יצירתית, מוק-אפ של חומרים שיווקיים, הצעה למודל שיתוף פעולה כלכלי ותוכנית יישום מפורטת.

בין התאריכים 23-27 בנובמבר כל מועמד/ת יקבלו עדכון אישי בנוגע להשתתפותם.

למועמדים שייבחרו להשתתף, יינתן שבוע להשלמת צוות לפרויקט, ככל שיידרש.

כן! ב-11 בדצמבר יתקיים מפגש הכנה למשתתפים והיכרות עם נבחרת המנטורינג.

הזכויות על פיתוח הרעיון שייכות למפתח/ת הרעיון ולה בלבד. ההאקתון משמש פלטפורמה לפיתוח למען המטרה המשותפת של העלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן שד.

הרעיונות הזוכים יקבלו ליווי מקצועי וחיבור לגורמים רלוונטיים, במטרה לקדם את פיתוח התוצר ואת שיתוף הפעולה עם ״אחת מתשע״.

יש לך רעיון? זה הזמן להתחיל!

להגשת הרעיון שלך, לחצי על הכפתור ומלאי את טופס ההרשמה

להגשת הרעיוןקראו עוד על יש לך רעיון? זה הזמן להתחיל!

Powered by Brand Digital Experience by Richkid