חותמות בנשיקה על התחייבות לעשות בדיקת שד

כולנו חותמות בנשיקה על התחייבות ללכת לבדיקת שד

בשנים האחרונות מספר החולות בסרטן השד בישראל עולה בהדרגה. על פי נתוני משרד הבריאות למעלה מ-5,200 נשים בישראל חולות בכל שנה בסרטן השד, מתוכן למעלה מ-1000 נשים נפטרות מהמחלה. אם בעבר היה ידוע כי אחת מכל תשע נשים תחלה בסרטן השד במהלך חייה, כיום הסטטיסטיקה מדברת על אחת משמונה נשים.

עמותת אחת מתשע הבינה שכדי לייצר שינוי תפיסתי אמיתי יש צורך במהלך חברתי גדול וסוחף, והשיקה את "חותמות בנשיקה" – הפעילות המרכזית של חודש המודעות לסרטן השד בישראל  הקוראת לנשות ישראל לחתום (בנשיקה) על התחייבות ללכת לבדיקת שד.

הנשיקות הוצגו בקיר דיגיטלי ענק בכיכר רבין בין התאריכים 15-21 לאוקטובר 2018.

בנוסף ​לצורך הגברת החשיפה לקמפיין' הוכנה מסגרת לתמונת הפרופיל בפייסבוק "חתמתי בנשיקה"

סרטון "חותמות בנשיקה"

כדי לקדם את המהלך, רתם משרד הפרסום ראובני פרידן, המלווה את העמותה בהתנדבות, למעלה מ-80 סלבריטאיות ישראליות מובילות!
הנשים המפורסמות מופיעות בסרטון שבו הן שולחות נשיקות למצלמה ומזמינות את הנשים הישראליות להצטרף אליהן ולחתום בנשיקה. בין הסלבריטאיות בר רפאלי, רותם סלע, עינת שרוף, נסלי ברדה, ח"כ פנינה תמנו-שטה, טיטי איינאו, רותם אבוהב, אופירה אסייג, יובל שרף, נינט טייב, שחר פאר, סתיו שטרסקו, תאלין אבו חנא, נועם פרוסט, ארבל קינן, מיכאלה ברקו ועוד רבות אחרות.

הסרטון הוצג בטלויזיה בערוצים: רשת, קשת, ערוץ 10 ו – HOT וכן על גבי מסכים בקניוני BIG ובסניפי ארומה. בנוסף רדיו ת"א (FM 102) שידרו תשדירים הקוראים לנשים להתחייב לחתום בנשיקה.

לכל אירועי חודש המודעות

Share

חותמות בנשיקה על התחייבות לעשות בדיקת שד

דילוג לתוכן