אירועי חודש המודעות לסרטן השד – 2021

חודש המודעות לסרטן השד 2021 הגיע, וגם השנה אנו מובילות את המהלך של העמותה להורדת גיל בדיקות הממוגרפיה מ-50 ל-40  במסגרת סל הבריאות, וקוראות לכן ללכת ולהיבדק!
חשוב לדעת: 92% הם אחוזי ההחלמה בגילוי מוקדם של המחלה – גילוי מוקדם מציל חיים!
אם הגעת לגיל 30 – קבעי תור לכירורג שד ומגיל 40 בקשי הפניה לבדיקת ממוגרפיה. לדף זימון תורים בקופות החולים

 

 

הארת בניינים ברחבי הארץ

לרגל פתיחת חודש המודעות, ביוזמת עמותת אחת מתשע ב- 29.9.2021 הוארו בוורוד בניינים בכל רחבי הארץ, כסמל למאבק במחלת סרטן השד. הארת הבניינים נועדה להעלאות את המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר את הצלת חייהן של נשים רבות. היישובים והארגונים שחברו ליוזמה: עיריית ירושלים – גשר המיתרים; כפיר רכבת קלה ירושלים – חלק מהרכבות בעיר; עיריית ת"א – האגף הצפוני – מרכז דניאל לחתירה ומרכז קהילתי בית פרנקפורט; עיריית באר שבע – בניין העירייה; עיריית רמלה – בניין העירייה והמגדל הלבן; עיריית ראש העין – בניין העירייה; עיריית נתניה – גשר השמורות; עיריית חיפה – בניין העירייה; עיריית כפר סבא – בניין העירייה; עיריית פתח תקווה – בניין העירייה; עיריית נס ציונה – בניין העירייה ובניין מינהל קהילה תרבות וספורט.

 

מרכז חתירה דניאל מואר לרגל חודש המודעות לסרטן השד
צילום: מרכז דניאל לחתירה

בניין עיריית חיפה מואר לרגל חודש המודעות. צילום: דוברות עיריית חיפה
צילום: דוברות עיריית ת"א-יפו

בניין עיריית פתח תקווה מואר בוורוד לרגל חודש המודעות לסרטן השדצילום: דוברות עיריית פתח תקווה

הארת גשר המיתרים בירושלים לרגל חודש המודעות לסרטן השדצילום: עיריית ירושלים

משט בירקון והרצאת סיפור אישי

מנהל קהילה, תרבות וספורט, אגף צפון, בעיריית תל אביב יפו, עמותת אחת מתשע, מרכז דניאל לחתירה ועמותת הלביאות בוורוד חברו יחד וקיימו משט לאורך הירקון לשם העלאת המודעות לסרטן השד. לפני המשט ריגשה את המשתתפים מתנדבת 'אחת מתשע', עינב ריבק שסיפרה את סיפורה האישי. סיגל רצין, מנכ"לית אחת מתשע נשאה דברים וקראה לכל הנשים "לכו להיבדק – גילוי מוקדם מציל חיים".

שיתופי פעולה עם חברות וארגונים

LALINE (ללין)

תיק של ללין לרגל חודש המודעות לסרטן השד 2020זו השנה ה- 12(!) שללין מקיימים פעילות חשובה להעלאת המודעות וגיוס תרומה לעמותה, באמצעות השקת מוצר ורוד. השנה יימכר תיק בד ורוד עם סרט ארוך, המשלב גם גלוית מידע על שגרת הבדיקות המומלצת.
התיקים ימכרו בסניפי הרשת ואתר ללין במחיר של 19.90 ₪. 50% מהרווחים יעברו בתרומה לעמותה.

 

רשת ארומה ישראל

קצפת ורודה בארומה לרגל חודש המודעותרשת ארומה צובעת את סניפי הרשת בוורוד בתאריכים 6-31 באוקטובר, זו השנה הששית לשיתוף הפעולה. במהלך התקופה הזו, תוגש בסניפים קצפת ורודה למשקאות החמים והקרים (המוגשים עם קצפת), הסניפים יקושטו בפרחים ורודים, תחולקנה גלויות מידע, העובדים והעובדות בסניפים יענדו סרטי דש בסימן המאבק, יוקרן סרטון במסכי הפלזמות אשר בסניפים, והכל במטרה לסייע לעמותה להפיץ את המסר מציל החיים: לכי להיבדק! המהלך ילווה גם במודעת פרינט בלאישה ובפרסום ברשתות החברתיות.

Party in Pink מסיבה זומבה בוורוד

Party in Pink - מסיבת זומבה בוורוד והשנה בזום ביום שני 5.10 בשעות 11:00 ו- 17:00כל שנה מפיקה סטייסי שני את party in pink – מסיבת זומבה ענקית עם מאות משתתפות במטרה להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.  השנה בשל הקורונה השנה יתקיימו מסיבת פארטי אין פינק בשיעורים של המדריכות והמדריכים יחד עם הקבוצות (חלק מהפעילויות יתקיימו בזום).
הפעילות מוקדשת לגיוס תרומות לעמותת אחת מתשע. להרחבה על המסיבות ו/או אצל המדריכים והמדריכות.

חברת LIME

קורקינטים של ליים עם סרט ורודחברת הקורקינטים השיתופיים Lime יוצאת במיזם מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן השד זו השנה השלישית. במסגרת שיתוף הפעולה, מותגו אלפי הקורקינטים (והקסדות) שהיא מפעילה בסרטים ורודים ברחבי מטרופולין גוש דן (בערים: תל אביב, גבעתיים, רמת גן, חולון ובת-ים), על מנת לעודד רוכבות להיבדק. בנוסף, Lime תעודד את קהילת הרוכבים שלה לתרום בעמותה ולעודד את המאבק בסרטן השד והעלאת המודעות.

כתר

כסא כתר בצבע ורוד - לרגל חודש המודעות לסרטן השדחברת כתר מציגה זו השנה השניה את המהדורה הורודה והמיוחדת של הכסא המוכר.
מטרת המהלך הינה לעורר ולעודד שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות החברתית והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק.
הכסאות נמכרים ברשת חנויות כתר- בפריסה ארצית ובאתר כתר.
מהלך השקת הכסאות לווה במספר פעולות בראשן מיצב עצום בנמל ת"א, המורכב מיותר אלף כסאות שנשזרו זה בזה, ע"י המעצב אורי שיפרין ענבי, ליצירת אייקון הסרט הורוד (בתמונה להלן).
בנוסף עשרות רבות של חברות ישראליות העמידו את הכסאות המיוחדים במפעליהם, משרדיהם ואזורים ציבוריים, תחת המיתוג "שבי רגע- הרגע הזה עשוי להציל את חייך". כל המיצבים מפנים לקוד QR המכיל מידע מציל חיים במקרים של גילוי מוקדם, בשיתוף העמותה.

מיצג כסאות כתר 2021

מיצג כתר בנמל תל אביב

קבוצת קניוני עופר

שרשרת של אתי קובו - שת"פ עם קניוני עופרקבוצת קניוני עופר חברה בשנית למעצבת התכשיטים והפאשיניסטה אתי קובו, לפעילות תרומה למען עמותת "אחת מתשע".
במסגרת הפעילות, עיצבה אתי קובו שלוש שרשראות אופנתיות שיימכרו ב–19.90 ש"ח בלבד, ב- 16 קניוני עופר ברחבי הארץ, בהצגת קוד קופון מאפליקציית MY OFER – כל ההכנסות קודש תרומה לעמותת "אחת מתשע".
כמו כן, אתי קובו תיפתח החודש, זו הפעם הראשונה אי פעם, חנות פופ אפ של מותג התכשיטים COCONUT LOVE (קוקונאט לאב) בקניון עופר רמת אביב, שתיפעל למשך שבועיים ימים, החל מיום רביעי ה- 20.10 עד ה-3.11.2021. עד כה תכשיטיה של קובו נמכרו בלעדית באתר האינטרנט של המותג.

קבוצת גולף

גולף - אינטימה- גולף אנד קולראשונה, קבוצת גולף מקיימת פעילות להעלאת המודעות לסרטן השד וחשיבות קיומה של שגרת בדיקות בקרב נשים. במסגרת שיתוף הפעולה, מותגי הקבוצה: גולףאנד קו, גולף ואינטימה, יעבירו מסרים לעידוד ביצוע בדיקות, באמצעות אלמנטים שונים בנקודות המכירה, באתרים וברשתות החברתיות, תוך מתן מידע על שגרת הבדיקות המומלצת לפי כל גיל. הפעילות תכלול את השתתפותן של הפרזנטוריות של קבוצת גולף: מיכל אנסקי, דנה זרמון ויעל אלקנה, לצד שיתוף פעולה עם מגוון רחב של מובילות דעה בגילאים שונים אשר יעבירו מסרים בנוגע לחשיבות קיומן של בדיקות שד.

ראלף לורן

חולצת פולו ראלף לורן - לרגל חודש המודעות לסרטן השדחברת פולו ראלף לורן, מקבוצת פקטורי 54, מצטרפת אלינו זו השנה השנייה עם קולקציית PINK PONY, לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. זאת כחלק מהמהלך הפילנתרופי העולמי של חברת פולו ראלף לורן לצמצום הפערים בטיפול במחלת הסרטן, וממשימתו להוביל את המאבק למציאת תרופה וסיוע להבטחת גישה לטיפול איכותי זמין לכולם, בשלב מוקדם שניתן לטיפול.
קולקציית pink pony תושק בתחילת אוקטובר ותימכר בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ובאתר האינטרנט של קבוצת פקטורי 54.
100% מההכנסות ממכירת הסווטשירט הרקום (בתמונה) ייתרמו, ובנוסף יתרמו 25% מההכנסות ממכירת יתר קולקציית PINK PONY.

גלידה גולדה

גלידה גולדה 2021רשת גלידריות הבוטיק גולדה חוברת לעמותת 'אחת מתשע' במהלך משותף לרגל חודש המודעות, שבמהלכו יושק טעם גלידה ייחודי בצבע ורוד בטעם PINK Berries & White Chocolate. במסגרת הפעילות ייתרמו גולדה לעמותה 10% ממכירת כדורי גלידה מהטעם הייחודי שיימכרו בסניפים בלבד (לא כולל משלוחים וTA).
השת"פ יכלול אלמנטים ממותגים בכלל סניפי הרשת, וייתמך בקמפיין נרחב תחת המסר "הכדור בידיים שלך"
מיזם זה, כמו קודמיו בארבע השנים האחרונות הוא לזכר הגר אמסטרדם יצחקי ז״ל ואורית קופרמן ז״ל, שגם בזמנים קשים זכרו להתרכז ולקדש את הצד הטוב והמתוק של החיים.האופטימיות הרבה שאפיינה אותן היא מקור הכוח וההשראה שלנו להמשיך ולפעול למען העלאת המודעות."

דניאלה להבי

מחזיקי מפתחות של דניאלה להביחנויות דניאלה להבי לובשות ורוד במהלך להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. במסגרת המיזם בכל הסניפים ובחנות האונליין ימכרו במהלך כל החודש מחזיקי הקשר האיקוניים בעלות של 95 ש"ח מתוכם 20 ש"ח ייתרמו לעמותת אחת מתשע . בנוסף בחנויות ובאתר ייארזו המחזיקים באריזות מתנה וברכות מיוחדות להעלאת המודעות, על גבי כל שקית מלבד הסרט הוורוד גם תזכורת "נבדקת כבר?" עם QR לסריקה המפנה לעמוד מידע בנושא באתר של דניאלה להבי.

 

חברת Food appeal

מארז כוסות של פוד אפיל בשת"פ של עמותת אחת מתשעחברת פוד אפיל, משיקה מהדורה מיוחדת של צמד ספלי זכוכית לשתייה חמה, בעיטור נקודות ורודות ובצירוף גלוית הסברה על שגרת הבדיקות המומלצת. מחיר לצרכן של צמד ספלים – 39.90 ₪. מתוכם יעברו 10% בתרומה לעמותה.
את המהדורה המיוחדת ניתן יהיה לרכוש באתר היבואן ובחנויות מובחרות.

חברת מטרופולין

מושבים באוטובס מטרופולין עם גופיות ורודות לציון חודש המודעות לסרטן השדזוהי השנה הראשונה שבה 'מטרופולין תחבורה ציבורית' לוקחת חלק ומקדמת מהלך ייחודי, במסגרתו עוצבו אחד מכל שמונה מושבים בעשרות אוטובוסים של החברה, הנוסעים ברחבי הארץ, בגופיות ורודות, עליהן הכיתוב: "זו יכולה להיות את. סעי להיבדק".
מטרת המהלך היא לייצר חשיפה למסרים של העמותה ולחשיבות הגילוי המוקדם באמצעות חשיפה למאות אלפי נוסעות ונוסעים.
בנוסף, ילבשו נהגות החברה בימים אלה חולצות ורודות, ממותגות בסלוגן העמותה, וקמפיין פרסומי של "אחת תשע" עלה גם על צדי האוטובוסים.

 

Share

אירועי חודש המודעות לסרטן השד – 2021

דילוג לתוכן