סדנאות והרצאות להעלאת המודעות

גם בזום!

סרטן השד הינו הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים. מדי שנה מאובחנים כ- 5,000 מקרים חדשים של סרטן השד בישראל. גילוי מוקדם של המחלה מעלה את סיכויי ההחלמה למעל 90%. יחד עם זאת, ישנן עדיין נשים רבות שלא נבדקות באופן שגרתי בשל חוסר מודעות, חרדות, פחדים וכו’.

עמותת “אחת מתשע” מפעילה מערך ארצי של הרצאות וסדנאות ללא תשלום לקידום המודעות למחלה בארגונים, מקומות עבודה, מרכזים קהילתיים ועוד. לאור המצב בתקופת הקורונה, אנו מקיימות פעילות מקוונת: הרצאות דיגטליות וסדנאות בריאות השד ב- ZOOM, וכמו כן ממשיכות בהרצאות וסדנאות פרונטליות – בהתאם להנחיות, המתעדכנות מעת לעת.

סיפור ההתמודדות שלי: מפגש מרתק עם מתנדבת של העמותה המגוללת את סיפור ההתמודדות שלה עם המחלה; רגעי המשבר לצד רגעי הניצחון וההצלחה. הצגת הסיפור האישי יוצרת הזדהות בקרב נשים, שמטרתה להניע את הנשים לפעולה החשובה- קביעת תור לבדיקה שיכולה להציל חיים. המפגשים מגלים את הצד האופטימי של ההתמודדות עם המחלה על ידי מישהי ש”הייתה שם”, שנוכחותה מעצימה את הצורך בגילוי מוקדם. המפגש, שאורכו כשעה, מיועד לנשים וגברים (עד 200 משתתפים).

סדנת בריאות שד: סדנה העוסקת בהיכרות עם מבנה השד, גורמי הסיכון למחלה, הבדיקות הנדרשות לגילוי מוקדם, אורח החיים הרצוי ועוד. הסדנה עוסקת גם בהתייחסות הרגשית של האישה למחלה ומאפשרת לדון בחששות, באמונות ובמיתוסים סביב המחלה. מטרת הסדנה לעודד נשים לקחת אחריות על בריאותן. בכל סדנה יכולות להשתתף עד 25 נשים ליצירת אווירה אינטימית ופתוחה. כל משתתפת מקבלת חוברת הדרכה, הכוללת את סיכום הסדנה ואינפורמציה חיונית נוספת. הסדנה אורכת כשעתיים.

הפעילויות מתקיימות באופן פרונטלי בכל רחבי הארץ, כולל אזורי הפריפריה, ומיועדות למגזר הערבי, לציבור החרדי, לעדה האתיופיות, לנשים יוצאות חבר העמים ועוד. הפעילויות מותאמות תרבותית ושפתית לאוכלוסיות השונות.
לאור תקופת הקורונה מתקיימות הרצאות דיגיטליות וסדנאות בריאות השד גם באמצעות ה-ZOOM.

להזמנת סדנה

Share

סדנאות והרצאות להעלאת המודעות

Skip to content