نتحدث بصراحه- شهر التوعية لسرطان الثدي

موضوع مهم ويجب على الجميع التحدث عنه بشكل علني هو زيادة الوعي لأهمية الكشف المبكر لسرطان الثدي ،
بيوت في جميع أنحاء البلاد مدعوه لتفتح أبوابها لاستضافة نشاط واسع النطاق ينقذ الحياه!
ادع الي بيتك، صديقات مقربات للقاء مع موجهه مهنيه التي ستقود ورشة عمل حول موضوع الوعي والمسؤولية والانتباه إلى الجسم، وعوامل الخطر للمرض والاختبارات الروتينية التي تنقذ الحياه.
سرطان الثدي هو أكثر أنواع السرطان شيوعًا لدى النساء ، ولكن عند اكتشافه المبكر ، هناك فرصة للحصول على نسبة 92 ٪ شفاء تام. دعونا نحمي بعضنا البعض. يبدأ المسار إلى الكشف المبكر بالوعي.

الاجتماع مجاني ، بحضور 15 مشتركة على الأقل.
إذا كنت ترغبين في استضافة إحدى أنشطة جمعية واحده من تسعه في بيتك، يرجى ملء جميع التفاصيل في نموذج التسجيل وسنتصل بك لترتيب اللقاء.

    للحصول على معلومات إضافية ، يرجى الاتصال بجيليا  كوهين ، مديرة قسم الكشف المبكر ، هاتف: 6021717-03 أو البريد الإلكتروني: Giliya@onein9.org.il

    متطوعات جمعية واحدة من تسعه يروين قصة تعاملهن مع سرطان الثدي

    יעל דהרי, מתנדבת עמותת אחת מתשעיעל דהרי: הסיפור המשפחתי שלי גרם לי “לבחור בחיים” כדרך ההתמודדות שלי. אנחנו שלושה דורות של נשים “חדורות אמונה”. דנית גלזר, מתנדבת עמותת אחת מתשעדנית גלזר: אין לנו שליטה על הניתן לנו, מציאות חיינו, אך יש לנו בחירה בדרך ההתמודדות אורלי הראל, מתנדבת עמותת אחת מתשעאורלי הראל: כשנפלו מגדלי התאומים, אצלי נפלו השמיים. הייתי רק בת 36.  הסרטן תפס אותי בתהליך שינוי, הוא בא להגיד לי משהו… אירית פנט, יו"ר עמותת אחת מתשעאירית פנט, יו”ר עמותת אחת מתשע: מחלת הסרטן עוררה בי צורך לחפש בה ובי תשובות וכיוונה אותי לעשייה אחרת ומשמעותית מיכל גלפרין, מתנדבת עמותת אחת מתשעמיכל גלפרין: מאמינה שאלוקים שלח לי את המחלה ואת ההחלמה כדי שאהפוך אותה לשליחות, לעזור לאחרים.
    עידית בס, מתנדבת עמותת אחת מתשעעידית בס: הייתי בת 36.5 כש”השמיים נפלו עליי” אבל מאז ניסים גדולים קרו – והגדול ביותר הוא בני! יאנה דרום, מתנדבת עמותת אחת מתשעיאנה דרום:  חליתי בגיל 28 בסרטן שד בהיותי בהריון וכשהחלמתי הבנתי שהחיים הם כאן ועכשיו והפכתי את הלימון ללימונדה. עפרה דה רוס, מתנדבת עמותת אחת מתשעעפרה דה רוס: תמיד ניהלתי אורח חיים בריא. אם אני חליתי, אם לי זה קרה זה יכול לקרות לכל אחת דינה יציב, מתנדבת עמותת אחת מתשעדינה יציב: לפני מספר שנים עברתי משבר. הוא זה שלימד אותי רבות על עצמי, על התמודדות, זוגיות, ילדים וחברות. מירב שובל, מתנדבת עמותת אחת מתשעמירב שובל: אני ההוכחה שגילוי מוקדם יכול לשנות!  אנחנו מקבלים דברים שאנחנו יכולים להתמודד איתם – ובזמן הנכון.
    אורה זמר, מתנדבת עמותת אחת מתשעאורה זמר: פעם הייתי קיבוצניקית, פעם היה לי סרטן, היום אני עירונית, בריאה ואופטימית ללא תקנה. מורן אלמוג, מתנדבת עמותת אחת מתשעמורן אלמוג: “ונתתי לפניך את החיים”. אני בחרתי בחיים. במקום להימנע מלדבר על “המחלה”  אני משתפת ומצילה חיים אודרי גרבר, מתנדבת עמותת אחת מתשעאודרי גרבר: לא מעניין לָמָּה, אלא לְמָה. אם לא הופכים את הניסיון למשהו חיובי וחיוני, אז באמת היה לשווא. גלית אדר, מתנדבת עמותת אחת מתשעגלית אדר: החיים לוחשים לך בכל רגע: תהיי ערנית וקשובה לגופך, אל תחכי לצעקה, שימי לב ותבדקי! עינב ריבק, מתנדבת עמותת אחת מתשעעינב ריבק: הוא לא שאל אותי מתי נוח להגיע… עשה לי הפתעה בגיל 37 ולימד אותי שיעורים חשובים בדרך למשמעות
    יפית אלפרסון, מתנדבת עמותת אחת מתשעיפית אלפרסון אלמליח: סיפור הסרטן שלי הוא הפיכת ה”לא נודע” לחגיגה של העצמה, אופטימיות ואהבה לחיים. חנה גורן, מתנדבת עמותת אחת מתשעחנה גורן: זו היתה מלחמה לא פשוטה ואפילו קשה, אבל ניצחתי אותו – פעמיים!! החיים נפלאים! אמי יצחקי, מתנדבת עמותת אחת מתשע

    אמי יצחקי: את הסרטן לקחתי כפרויקט וגיליתי בתוכי כוחות להתמודד, להיות אופטימית, לחיות!

    מימי הדד, מתנדבת עמותת אחת מתשעמימי הדד: תמיד הייתי שם בשביל כולם. הסרטן לימד אותי מודעות ואחריות על עצמי מירי בן חיים, מתנדבת עמותת אחת מתשעמירי בן חיים: בחרתי בהומור כדי להתמודד עם מצב לא הומוריסטי וצחקתי כל הדרך אל הניצחון.
         

     

     

    Share

    نتحدث بصراحه- شهر التوعية لسرطان الثدي

    Skip to content