תחרות גלשני חתירה (סאפ) ומרוץ שליחים למען חולות סרטן שד

5 בנובמבר, 2013   אירוע ההתרמה השנתי של ניו זילנד מגיע לישראל – Paddle for Hope – תחרות גלשני חתירה (SUP) ומרוץ שליחים למען חולות סרטן שד.

האלוף האולימפי גל פרידמן וחברת פרי גל יקיימו בישראל בפעם הראשונה תחרות גלשני חתירה (SUP – Stand Up Paddle) ומרוץ שליחים. כל ההכנסות מהארוע יועברו לעמותתאחת מתשע המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה.

 

האירוע יתקיים ביום שבת, 9.11.13, החל מהשעה 9:00 בבוקר במרכז הימי קיסריה, חוף שדות ים– בירת הסאפ של ישראל.

 

יוזמת האירוע היא קרין הורן (40), ישראלית החיה בניו זילנד, המתמודדת עם מחלת סרטן השד אותה גילתה בפעם הראשונה בגיל 26. קרין מארגנת זו השנה השלישית ברציפות את תחרות הסאפ בניו זילנד, אליה מגיעים מכל רחבי העולם להשתתף ולהעלות את המודעות לסרטן השד. בשיתוף פעולה ייחודי התחרות תתקיים השנה לראשונה גם בישראל בתקווה להפוך זאת למסורת.

סאפ הינו ספורט חדש וטרנדי בחופי ישראל ונחשב לפופולארי במיוחד בקרב נשים בארץ ובעולם. באירוע תתקיים הגרלה בין הנוכחים כשהפרס הגדול הינו גלשן סאפ חדש של חברת סטארבורד + משוט + קורס בגלשן חתירה + השתתפות של חודש בקבוצת החתירה של האלוף האולימפי גל פרידמן. עוד באירוע: מתחם משפחות וילדים עם הופעה חגיגית של מאיה פאפאיה.

לפרטים והרשמה: 052-4383707

לאירוע בפייסבוק

Share

תחרות גלשני חתירה (סאפ) ומרוץ שליחים למען חולות סרטן שד

דילוג לתוכן