קבוצה תמיכה דיגיטלית לנשים המתמודדות עם סרטן שד גרורתי

הקבוצה הסתיימה

קבוצת התמיכה הדיגיטלית, נועדה לאפשר לנשים עם סרטן שד גרורתי  להקשיב לעצמן ולאחרות; ליצור מרחב בטוח למחשבות, לרגשות, לפחדים, לחלומות, לחמלה ולהחלמה. מעטפת נשית שתיתן מקום לרוח; לאמונה, להרהור, לדממה, להגות, לשבר ולאיחוי.

הקבוצה תמשך כ-6 חודשים ותכלול 24 מפגשים של שעה וחצי, החל מה-5 באוקטובר 2021 ועד ה-15 במרץ 2022. בטרם פתיחת הקבוצה יערך מפגש היכרות אישי קצר.
המפגשים יתקיימו  בימי שלישי בשעות 20:30-22:00 בזום – כל אחת בביתה מול מחשב (נייח או נייד), לא תתאפשר נוכחות דרך הטלפון.

שימו לב –  מקום הישיבה אל מול המחשב צריך להיות כזה שיאפשר לשמור על הפרטיות של המשתתפת ושל המשתתפות האחרות. בזמן המפגש לא תתאפשר תנועה או אכילה (כמו בטיפול).

עלות:  20 ש"ח לכל מפגש – סה"כ 500 ש"ח בתשלום מראש.

הנחייה: הקבוצה תונחה על- ידי הלה אשחר, מלווה רוחנית מוסמכת בעלת ניסיון וידע רב בתחום.

מבנה המפגש: בכל מפגש יהיה סבב הוויה – של מה קורה ואיך מרגישה כל אחת מהמשתתפות. לאחר מכן תהיה התייחסות לתכנים שיעלו מהקבוצה.
התכנים שיגיעו מהמנחה ישתנו ויתייחסו לנושאים כמו; תקווה, דאגה לעצמי, ריפוי (הילינג), מחילה (קבלה עצמית וכלפי אחרים), חמלה עצמית, הבנייה של משמעות, חלומות ועוד.
בקבוצה יינתן מקום לשימוש בכלים מעוררי השראה כמו; טקסטים מגוונים (שירים, שירה, קטעי הגות, ספרות, מקורות רוחנייים ועוד). כתיבה אישית, תפילות (מסורתיות ואישיות), מדיטציה (מכל הסוגים), מודעות לנשימה , יצירה (שכל אחת תעשה בביתה ותשתף), קלפים הקבוצה, במטרה לאפשר ולהעמיק את התהליך האישי, את החיבור לעולם הפנימי, למקורות ההשראה והצמיחה.

מספר המשתתפות בקבוצה מוגבל. להרשמה אנא מלאי את הפרטים הבאים:

    לפרטים נוספים: עמותת אחת מתשע בטלפון: 03-6021717 בשעות 9:00-15:00

     

    Share

    קבוצה תמיכה דיגיטלית לנשים המתמודדות עם סרטן שד גרורתי

    דילוג לתוכן