מה אנחנו מציעות

רכזות ליווי ותמיכה ילוו אותך באופן אישי, החל משלב האבחון, דרך ההתמודדות, הטיפולים, תהליך ההחלמה ועד החזרה לשגרה. ביחד איתך נברר את הצרכים הייחודיים שלך בהתמודדות עם הסרטן ונתאים לך וביחד איתך את המענים המותאים עבורך.

שירותי העמותה:

"לצידך" ליווי אישי לנשים המתמודדות עם סרטן השד, על ידי מתנדבות שהחלימו ועברו הכשרה מקצועית. התמיכה מבוססת על קשר טלפוני ייחודי שנוצר בין הפונה לבין אישה ש"היתה שם". המתנדבת מקשיבה, תומכת, משתפת מניסיונה ומהידע שצברה.

טיפול רגשי מפגשים פרטניים, זוגיים ומשפחתיים, המסובסדים על ידי העמותה וניתנים ברחבי הארץ על ידי מטפלות מוסמכות לטיפול במצבי טראומה, חולי ומשבר.

ייעוץ מיני  מתן מענה לגורמים פיזיים ונפשיים שמשפיעים על המיניות בעקבות מחלת הסרטן. ניתן על ידי מטפלת מוסמכת לטיפול מיני וטיפול משפחתי זוגי ופרטני. יש אפשרות לטיפול בזום.

ליווי רוחני  באמצעות מלוות רוחניות מוסמכות. ליווי בתהליך של מציאת משמעות ותקווה, איתור הכוחות הפנימיים וחיזוק תחושת המסוגלות האישית.

מיצוי זכויות באמצעות עורכת דין ללא תשלום  מתן מידע על זכויות שמגיעות לך במגוון תחומים: ביטוח לאומי, מס הכנסה, קופות חולים, סל הבריאות, ביטוחים פרטיים וזכאות במקום העבודה, וכן סיוע במימוש זכויות אלה.

קו ליטל - טיפול פרטני באמצעות האינטרנט טיפול נפשי, אישי, הניתן באופן דיגיטלי, על ידי מטפלת מוסמכת. מיועד לנשים המתקשות ביציאה מביתן או מבקשות להימנע מהגעה פיזית לטיפול.

קבוצות תמיכה דיגיטליות  סדרת מפגשים קבוצתיים המתקיימים בזום, המאפשרת מקום לשתף, לתמוך ולהיתמך. בין הקבוצות שנפתחות מעת לעת בזום - קבוצת לנשים במהלך טיפולים, קבוצת תמיכה לנשים מחלימות וקבוצות נוספות שנפתחות על פי צרכי הנשים הפונות.

מרחב פתוח- לנשים המתמודדות עם סרטן שד גרורתי מרחב וירטואלי, בזום, הנפתח אחת לשבועיים ומיועד לנשים המתמודדות עם סרטן שד גרורתי. במרחב יש אפשרות לפגוש נשים נוספות המתמודדות עם דברים דומים, לשתף, לתמוך ולהיתמך.

מרכז מידע ואתר אינטרנט  באתר העמותה ניתן למצוא מידע נרחב על סרטן השד: סימני המחלה ומקומות שבהם ניתן להיבדק; מדריך פעולה "צעד אחר צעד" – החל מאבחון המחלה; מידע מקיף על היבטים רפואיים ורגשיים של המחלה; עדכונים על מחקרים חדשים בתחום סרטן השד מהארץ ומהעולם; מידע על זכויות; שירותי העמותה ועוד.

בנוסף, העמותה מקיימת סדנאות והרצאות ברחבי הארץ למען העלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם

הצטרפו לניוזלטר שלנו

    Share

    מה אנחנו מציעות

    דילוג לתוכן