ארועי חודש המודעות לסרטן השד 2016

"שלא יתפוצץ לך בפנים"
רותם סלע, מור ממן, שני אטיאס, אנדי רם, שיר מורנו, סיון קליין, נטלי דדון, דנה זרמון, קארין עליה, מונדה ועוד רבים, התגייסו למען קמפיין של עמותת ״אחת מתשע״ באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, לרגל חודש המודעות לסרטן השד.
הקמפיין, תחת המסר "שלא יתפוצץ לך בפנים", נועד להעלות את המודעות בקרב נשים בישראל ללכת ולהיבדק אצל כירורג שד. הקמפיין קורא לציבור הרחב להעלות לחשבון האינסטגרם או לדף הפייסבוק תמונות שלהם עם בלון מסטיק גדול ולתייג #שלא_יתפוצץ_לך_בפנים, #אחתמתשע כדי להזכיר לכולנו שגילוי מוקדם מציל חיים.
 
 

ספטמבר 2016

2/9     פרויקט Lady Model – קהילת  Go Ladies!

יופי אמיתי 2

פרויקט Lady Model – יופי אמיתי הוא כאן ועכשיו נוצר בשביל להראות שיופי אמיתי (חיצוני ופנימי) קיים בכל אישה כאן ועכשיו, בדיוק כפי שהיא, בכל רגע נתון, בכל גיל, שלב, סיטואציה או משקל. יום צילום מקצועי הכולל איפור, סטיילינג וצילום מקצועי, כאשר כל משתתפת תרמה תרומה לפי יכולתה וכראות עיניה. כל התרומות הועברו לעמותת "אחת מתשע".

 

4/9      ארומה ישראל" – keep calm &get checked

ארומה2ארומה ישראל ציינה בכל סניפיה את חודש המודעות לסרטן השד, בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", החל מ-4/9/2016 , למשך שבוע.

השוקולדים אשר מוגשים לצד כל הזמנה של שתייה חמה ומהווים את אחד הסמלים הבולטים של הרשת, עוצבו מחדש ונשאו את הצבע הוורוד והכיתוב  "keep calm and get checked". הקוראות הוזמנו  להצטלם עם השוקולד הוורוד בסניפי ארומה ישראל במהלך השבוע 4-10.9, ולהעלות את התמונה לאינסטגרם או לפייסבוק ולתייג pinkforlifeweek#. מגזין "לאשה" תרם שווי ערך של 10 ש"ח על כל תמונה לעמותת "אחת מתשע".

11/9    טורניר כדורגל נשי מיוחד לחודש המודעות

%d7%98%d7%95%d7%a8%d7%a0%d7%99%d7%a8

 

שיתוף פעולה עם "הפועל קריית ים" והליגה השלישית לכדורגל נשים בארץ – "מאמא רגל". קבוצת הפועל קריית ים, בשיתוף עיריית קריית ים, קיימה טורניר ראשון מסוגו עבור העמותה ובשיתופה למען העלאת המודעות למחלת סרטן השד. הטורניר נערך ב-11/9 בשעה 19:30 ולקחו בו חלק שש קבוצות כדורגל-נשים, מכל הארץ.

 

 

13.9 הארת בניין עיריית תל אביב

7264528099099980549no

 

לרגל חודש המודעות לסרטן השד,  בניין עיריית תל אביב, ובניין עיריית ירושלים בשת"פ עם עמותת "אחת מתשע", הוארו בוורוד.

 

 

 

רשת "ללין" – Love yourself השקת מראת קומפקט ורודה

ללין

במסגרת שיתוף ארוך שנים עם "עמותת אחת מתשע", יוצאת רשת Laline, גם השנה בפעילות להגברת המודעות הציבורית לגילוי מוקדם של המחלה. הרשת תמכור מראת קומפקט ורודה עם הכיתוב  Love yourself. כל הרווחים ממכירת המראות יועברו כתרומה לעמותה. בנוסף ניתן יהיה לתרום בעת התשלום סכום של 5 ₪ או 10 ₪ לעמותה.

 

 

 

"ירוק שירותים" – השליכי את הדאגות שלך לפח

שירותים

 

במהלך חודש המודעות יושק שיתוף פעולה עם חברת "ירוק שירותים" המספקת פחים אקולוגיים לשירותי-נשים במאות ארגונים, קניונים ומוסדות ציבור.

במסגרת שיתוף הפעולה, ימותגו כל הפחים באמצעות מדבקות שיישאו את המסר: "השליכי את הדאגות שלך לפח. גילוי מוקדם מציל חיים, גשי להיבדק", מתוך כוונה להניע נשים לפעולה. ירוק שירותים אף תתרום באופן קבוע לעמותת "אחת מתשע" בגין כל פח שמתופעל על ידה.

 

 

 

Share

ארועי חודש המודעות לסרטן השד 2016

דילוג לתוכן